Samsung пуснаха три нови реклами на Galaxy S9. По традиция сюжетът обаче е директно заяждане с отрочето на Apple – iPhone X. Корейската компания дори не е включила никакви кадри със собствения си телефон. Най-големият производител на смартфони обаче е направил измислен магазин на Apple, където дългокос „служител“ с тениска с логото на отхапаната ябълка отговаря на неудобни въпроси на свои клиенти.
В първото видео Samsung отново напомнят на потребителите, че в iPhone X липсва жак за слушалки. Apple го премахнаха още през септември 2016-а с излизането на iPhone 7. Потенциалният купувач се интересува как ще успее да включи слушалките и зарядното си едновременно в iPhone X.
Във втората реклама се набляга на камерата. От Samsung искат да отбележат, че в тестовете камерата на Galaxy S9 е дала по-високи резултати от тази на iPhone X.
Третият рекламен спот се отнася за бързото безкабелно зареждане и скоростта на сваляне от интернет.
Според специалисти трите реклами са насочени основно към американският пазар. В САЩ Apple и в частност iPhone са с голям дял на верни фенове и е повече въпрос на имидж да притежават iPhone от колкото корейският Galaxy S9. Потребителите посочват, че тези реклами трудно могат да превърнат фен на Apple в клиент на Samsung. Но добрата новина е, че са перфектни за всички потребители на корейската марка, за да се почувстват удовлетворени от своя избор.