Discovery
Eurosport at PyeongChang2018 on February 7, 2018 in Pyeongchang-gun, South Korea.
EnteR

Discovery и Евроспорт доставиха Олимпийските игри до рекордно голяма европейска аудитория

Discovery и Евроспорт превърнаха Олимпийските игри в Пьонгчанг в най-гледаните в историята. Рекордната зрителска аудитория в ефира на телевизията и в дигиталните канали на Евроспорт бе постигната благодарение на иновативното отразяване на Игрите, включващо живо излъчване на всяка минута от състезания, „Eurosport cube“ студио с увеличена реалност и най-добрите експертни анализи на състезанията, предоставени от над 150 световноизвестни спортисти.

Около 58% от населението в десет топ пазара в Европа са гледали Игрите по Евроспорт и партньорските канали, като рекордът държат Швеция и Норвегия с 90% дял в телевизионната аудитория.

Рекордните 76 милиона потребители пък са се насладили на зимните състезания в дигиталните платформи на Евроспорт.

„В Discovery сме горди, че получихме такава висока оценка от зрителите за отразяването на Игрите и иновативното съдържание, което Евроспорт предостави на 22 езика за 48 държави“, споделя Давид Заслав, изпълнителен директор на Discovery Communications. „Излъчването на Олимпийските игри в Пьонгчанг надмина очакваните резултати и ние вярваме, че ще задържим всички тези фенове в ефира и платформите на Евроспорт с най-големите спортни събития през годината.“

Благодарение на одобрена от Международния олимпийски комитет метрика, Discovery има възможност да представи цялостна картина за обхвата на излъчването на Олимпийските игри. Потребителите са използвали различни устройства като традиционни телевизионни екрани, таблети, смартфони, за да наблюдават състезанията.

Първите Олимпийски игри в ефира на Discovery в цифри:

  • 48 пазара в Европа
  • 22 езика
  • 4 000 часа отразяване по Евроспорт
  • 900 часа живо излъчване по Евроспорт
  • 100 състезания в ефира на Евроспорт
  • 150 експерти, анализиращи надпреварите
  • 17 студиа на Евроспорт в Пьонгчанг и в Европа
  • 5 милиона LED светлини в иновативното студио с увеличена реалност
  • 4,5 милиарда изгледани видеоклипа
  • 1,7 милиарда часа видео съдържание (или 102 818 493 241 минути)
  • 386 милиона потребители са гледали съдържание от Игрите
  • 8,1 милиона интеракции във всички дигитални канали и профили в социалните медии

Discovery и Евроспорт предоставиха огромни възможности за персонализиране на съдържанието чрез дигиталните си платформи (Eurosport App, Eurosport.com и Eurosport Player), с което привлякоха рекорден брой зрители сред по-младата аудитория.

През февруари дигиталната платформа Eurosport Player постига най-добрите си резултати досега, с ръст от 166% прегледи на видео съдържание в сравнение с януари 2018 г. и среден дневен ръст от 147% в сравнение с февруари 2017 г.

Изчерпателното покритие, предоставено от Discovery и Евроспорт, направи съпричастни с Игрите милиони нови, по-млади и дигитално ориентирани потребители. Заснети в иновативното студио и зоните около спортните съоръжения, над 1000 кратки видео клипове, публикувани всеки ден, допринесоха за най-дигиталните Игрите в историята, които завладяха и социалните мрежи като Facebook, Instagram, Snapchat и Twitter.