Щефан Зомер от AOC: Играчите на електронни игри рязко се увеличават и може да стигнат 2,6 млрд. души до 2020 г.
Технологии

Щефан Зомер от AOC: Играчите на електронни игри рязко се увеличават и може да стигнат 2,6 млрд. души до 2020 г.

Геймърският пазар постига рекорд след рекорд, както наскоро демонстрира изложението gamescom с впечатляваща посещаемост от 370 000 души. Един от водещите играчи в индустрията е глобалната марка монитори AOC. Щефан Зомер, Директор „Маркетинг и бизнес управление“ за Европа, разказва за успешната история в интервю.

– Как се развива пазарът на геймърски дисплеи?

– Много динамично; геймърският пазар расте, и в Европа, и по света като цяло. Експертите очакват двуцифрен ръст до 2021 г. с 10.3% CAGR (комбиниран годишен темп на растеж). Пазарът на геймърски дисплеи расте заедно с него.

– Каква е ситуацията за AOC на пазара на геймърски дисплеи?

– Мога да кажа без преувеличение, че тя е доста добра. Имаме голямо портфолио от геймърски дисплеи, които са предназначени за всички видове взискателни гейминг направления. AOC предлага широк набор от опции – функции като висока честота до 240 Hz за феновете на състезателните игри и електронните спортове или извити дисплеи с висококачествени IPS и VA панели, които предлагат особено поглъщащо геймърско преживяване за феновете на отворените светове на RPG. Накратко: ние можем да осигурим перфектния геймърски дисплей за практически всяко изискване, което един геймър може да има.

Щефан Зомер от AOC: Играчите на електронни игри рязко се увеличават и може да стигнат 2,6 млрд. души до 2020 г.

– Как протече gamescom 2018 за вас?

– С над 370,000 посетители през тази година gamescom е най-доброто доказателство, че геймингът се е превърнал в неразделна част от обществото. Броят на играещите в световен мащаб се увеличава рязко и се очаква да достигне 2,6 милиарда души през 2020 г., а освен това се е игрите станаха масов спорт за наблюдение, така че не е учудващо, че посещаемостта на такива геймърски изложения се повишава.

Геймъри и специалисти бяха впечатлени от нашите иновации. Те бяха особено заинтригувани от последните модели от премиум линията  AGON 3. И двата 27-инчови извити QHD монитора са с тънък, футуристичен дизайн, който печели награди. AG273QCX е с FreeSync 2 HDR, VESA DisplayHDR™ 400 поддръжка и 1 ms MPRT, и 144 Hz честота на опресняване. AG273QCG е с G-SYNC поддръжка, 1 ms GtG, честота на опресняване от 165 Hz.

– Кои са продуктите, които направиха AOC особено успешен претендент в геймърския сектор?

– Това, в което AOC истински блести, са премиум геймърските монитори – линията AGON. Тези дисплеи от висок клас са с диагонал от 24” до 35” и честота на опресняване от 120 Hz до състезателните 240 Hz, идеални за бързи FPS заглавия. Поддръжката на Nvidia G-SYNC или AMD FreeSync, супер ниските времена за реакция и ултра краткото входно закъснение на сигнала позиционират линията AGON като продукт за геймъри, които се отнасят сериозно към играта. Те са здрави, но същевременно с впечатляващ дизайн и пълни с умни функции като Shadow Control, поставка за слушалки и стойка, която се настройва по височина с отметки за позицията!

Щефан Зомер от AOC: Играчите на електронни игри рязко се увеличават и може да стигнат 2,6 млрд. души до 2020 г.

– Как AOC се ангажира с геймърското общество?

– От години за AOC е много важно да бъде близо до геймърските общества по света. Работим с отбори по електронни спортове, геймърски организации и множество събития, глобални, национални и регионални. През януари AOC започна партньорство с G2 Esports, една от най-мощните и успешни esports организации в света. Основана през 2013 г. от награждавания многократно професионален играч Carlos ‘ocelote’ Rodriguez, G2 Esports бързо се превръща в титан на европейската сцена по време на различни международни esports събития, с впечатляваща история от успехи и много, много спечелени титли. Партньорството е изключително важно за нас, тъй като ние разработваме нашите продукти с и за геймъри. Ние сме сериозно ангажирани и с подкрепата на по-малки, локални събития и LAN партита, както и с обучението на широката аудитория за ползите от играенето.