Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти
©MediaBricks.bg
Технологии

Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти

Официално Мтел от днес се казва А1 България. Дори клиентите вече са забелязали, че на мобилните си телефони надписа Мтел вече е сменен на A1. Пълното ребрандиране на телекома се налага от компанията собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света América Móvil. Освен смяната на името, ще бъдат променени и въведени нови услуги, които А1 ще предлага у нас. От брандирани смартфони до кредитни карти.

©MediaBricks.bg

От телекома обявиха днес, че това няма да доведе до административни промени за клиентите. Като бонус А1 ще направи доста комплименти и подаръци за новия старт. Новото юридическо име на телекома е „А1 България” ЕАД. Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да има никакви промени и по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома.

©MediaBricks.bg

Портфолиото на телекома ще включва и платежни услуги като дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, както и плащания онлайн и на POS терминал. A1 ще предостави за първи път у нас кредитна карта със своя бранд, която ще е лесно достъпна за клиентите на абонаментен план.

Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти
©MediaBricks.bg

Телекомът пуска и собствена линия смартфони с бранда А1, която ще се предлага с гаранция от 36 месеца вместо стандартната гаранция от 24 месеца. Промени ще има и в мобилните планове, които вече ще се казват A1 One Unlimited .

Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти
©MediaBricks.bg

Освен това А1 ще пусне музикална стрийминг платформа. Тя ще разполага с богато съдържание от над 30 милиона песни– от класическа до модерна музика. Клиентите на услугата ще имат възможност да слушат и цялата българска музика, събрана на едно място.

Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти
©MediaBricks.bg

Ето какво ще спечелят настоящите клиенти на телекома от смяната на името:

  • Всеки абонат на мобилна услуга, който свали или просто стартира приложението на телекома Моят А1, ще получи подарък от 10 000 MB мобилен трафик в рамките на един месец.
  • Клиентите на A1 ще могат да правят безплатен тест от един месец на всички нови услуги на телекома преди да решат дали ще се възползват от тях до края месец юни.
  • Компанията предоставя възможност на всички свои клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата чрез приложението Моят А1 или на А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал в Моят А1.
  • Всички клиенти на телевизионна услуга от A1 ще получат безплатен достъп до над 210 канала през уикендите на месец юни.
  • Специално за своето ребрандиране А1 пуска промо оферти за своите фиксирани услуги, които предлагат допълнително ТВ съдържание на специални цени.
  • 50% отстъпка на избрани устройства в магазинната мрежа на телекома и на електронния магазин на А1.bg до 31 май.
Официално: Мтел стана А1! Пуска собствена линия смартфони и кредитна карта. Дава подаръци на лоялни клиенти
©MediaBricks.bg

Ето и трите обещания на компанията А1:

  1. А1 гарантира качество на своята мрежа. Ангажиментът на компанията е да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги за населената територия на страната, в 99,9% от времето през годината. Заради своята увереност в качеството на мрежата, А1 дава възможност за обратна връзка и бонус на всички клиенти, чрез Моят А1. Телекомът обещава и че ще инвестира в постоянното развитие на своята мрежа.
  2. А1 гарантира да направи технологиите достъпни, лесни и полезни за своите клиенти. Компанията ще постигне това, като предостави качествени и технологични продукти и услуги в най-кратки срокове, обещава бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите чрез приложението Моят А1 и  A1.bg. При стандартна техническа повреда А1 гарантира възстановяване работата на услугите в рамките на 6 часа и инсталация на услуги до 3 работни дни.
  3. А1 ще осигури лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите. Телекомът обещава, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните за обслужване *88/ 088 123 в рамките на 60 секунди. Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене от клиентите. Те ще получават и регулярна информация за своите услуги чрез кратки съобщения. За удобство на клиентите А1 ще осигури заместващо устройство при сервиз на телефон.

 

Етикети: