Образование

Детски център Izzi Start към ЧСУ Izzi Science for Kids представя своя учител Стела Монева

Детски център Izzi Start към ЧСУ Izzi Science for Kids представя своя учител Стела Монева

В детски център Izzi Start към ЧСУ Izzi Science for Kids децата от 2 до 5 години, намират място, на което всеки ден научават нещо ново и интригуващо за заобикалящия ги свят. Групите за 2-, 3- и 4-годишни деца са пълни с любопитни и възпитани малчугани. Целодневните занятия, включващи наука, изкуство и много игри, развиват при децата познанията им за света, емоционалната интелигентност, фината моторика, основните двигателни умения и създават навици за здраве и училищна готовност.

Към екипа от опитни учители в детския център се присъединява Стела Монева, която Ви представяме днес. Тя пише приказки и стихчета за деца, чрез които им разкрива какво са добродетелите и им помага по-добре да разбират основните си емоции.

Какво прави различни училището Izzi Science for Kids и детския център Izzi Start? С какво ще помогнат на децата и на родителите?

Децата се учат най-добре чрез игровия модел, особено в предучилищна възраст. Учителите в детски център Izzi Start имат отлична методика, много ресурси и широко поле на действие.

Проблемът често възниква нататък – радваме се, че имаме първокласник, детето е вече голямо, учи се да пише и да смята. Но то е още дете, което често ни убягва предвид факта, че в държавните класни стаи, то е повече статично.

За да се представи нагледно учебният материал, в Izzi Science for Kids не се използват вълшебна пръчка или вълшебни заклинания, а дълбоко разбиране на детските нужди и потребности. Всъщност игровият модел от по-ранните години се надгражда според узряването на детския мозък, наред с образователните изисквания. Създава се усещане, че всяка нова учебна година е нова игра – по-вълнуваща, предизвикателна и интересна. А най-важното е, че правилно представеният пред учениците материал запалва у тях искрата и любовта към ученето трайно.

Какъв опит имаш в работата с мънички дечица?

От 10 години работя с малки деца. С тях обичам да правя игри с движение и на английски език, мисловни карти, упражнения по емоционална интелигентност, артзадачи с природни материали и развиване на сензориката чрез стимулиране на петте основни сетива. Освен това пиша приказки за деца, чрез които говоря за основните емоции и най-важните добродетели.

В каква част от ежедневието на децата смяташ, че си най-полезна? Каква е твоята роля?

На първо място смятам, че личният пример и енергията, която излъчва всеки човек, са най-важни при работата с деца. Затова трябва да работим най-напред над себе си. Грижите на големите хора са много, но въпреки това мисля, че можем да бъдем по-весели и усмихнати в ежедневието си. Обичам да гледам децата как спорят, като често пъти не се намесвам, а ги оставям сами да стигнат до единно мнение. Когато не успеят, се събираме и обсъждаме кой как се е чувствал и моля другите деца в групата да дадат своите съвети за сдобряване. Невероятно е колко интуитивни и знаещи могат да бъдат децата! Само трябва да им се даде възможност да изразяват емоциите си, а не да бъдат потискани.

Наред с емоционалната интелигентност в периода на детската градина са много важни формирането на навиците и развитието на моториката. Светът около нас е изпълнен с шарени възможности.  Нужно е големите (ние) хора само да насочим детската енергия в градивна посока.

Може да подкрепите MediaBricks.bg чрез платформата Patreon Become a Patron!